вівторок, 1 листопада 2016 р.

Оголошення до виховного заходу "Найпотаємніші схованки отрути"

Увага-увага!!!!


(_дата і час проведення заходу) в кабінеті біології (назва школи) проходитиме інтелектуально-екологічна гра «Найпотаємніші схованки отрути» між учнями 10-11-х класів. Буде дуже цікаво і пізнавально! Прохання не спізнюватись
Мета інтелектуально-екологічної гри: : розширити та поглибити знання учнів, про найпотаємніші схованки непридатних пестицидів; обговорити проблему забруднення продуктів харчування хімічними речовинами, ознайомити із запобіжними заходами потрапляння в організм людини; розвивати креативне і критичне мислення, вміння аналізувати, робити висновки, формувати вміння швидко і чітко формулювати свої думки, логічно викладати їх і обстоювати свою точку зору, виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, формувати екологічне мислення; розвивати вміння працювати в командах.
Правила гри:
Створюється дві команди (по одній із 10-го і 11-го класів). Команди вибирають капітанів, придумують назву команди і девіз, а також емблеми. Крім того кожна команда отримує тематику завдання над яким самостійно працює і готує творчий проект за заздалегідь відомим планом.
Між турами грає музика.
План проекту для 10-го класу:
1.            Характеристика пестицидів групи хлорорганічних сполук
2.            Характеристика пестицидів групи гетероциклічних сполук
3.            Застосування пестицидів в сільському господарстві
4.            Проблеми, що пов’язані з використанням пестицидів (грунт, вода)
5.            Токсичний вплив пестицидів на організм людини.
6.            План дій і пропозицій задля зменшення кількості використання і накопичення пестецидів
План проекту для 11-го класу:
1.            Характеристика пестицидів групи фосфорганічних сполук
2.            Характеристика пестицидів групи карбонатних сполук
3.            Застосування пестицидів у промислових межах
4.            Проблеми, що пов’язані з використанням пестицидів (продукти харчування)
5.            Токсична дія пестицидів на продукти харчування
6.            План дій і пропозицій задля зменшення кількості використання і накопичення пестецидів
Створюється журі для підрахунку балів.
Правила гри:
Команда, знаючи правильну відповідь, (натискає кнопку, якщо є можливість), підіймає руку (журі слідкує яка з команд перша знає відповідь). Час обдумування: 30 секунд. Відповідь оцінюється  відповідно туру. За відсутності правильної відповіді однієї команди  відповідь може дати друга команда. Відповідь оцінюється удвічі  більше. За результатами кожного туру оголошується команда - переможниця.
Представлення команд (назва команди, девіз, назва капітанів)
Гра складається із розминки (запитання розминки беруться із короткої інформації у буклетах), та п’яти турнірів. Запитання містяться у коробці (лото троні), сховані в конвертах та перемішані, учасники команд по черзі підходять до коробки перемішують конверти, дістають конверт із запитанням дають відповідь,
Завдяки розминці визначається яка команда буде стартувати перша. У розминці 15 запитань відповідають команди по черзі.
Час обдумування: 30 секунд – 5 хвилин у різних турах.
За результатами кожного туру журі оголошує команду-переможницю.
Перший тур Учасники команд доповідають за планом проекту. Інформацію можна повідомляти у вигляді повідомлення, (презентації, відео-фрагмента ітд.. за бажанням учасників команд). Перший тур охоплює 1-5 запитання проекту. Максимум оцінюється у 10 балів (відповідно за повну відповідь кожен пункт плану оцінюється по 2 бали)
Другий тур відгадати про який вид отрути ідеться із слів учнів молодших класів (записане відео) (2 записи, відео демонструється всім учасникам яка команда перша знає вид отрути підіймає руку і може отримати 2б.; якщо відповідь не вірна відповідає друга команда і в разі правильної відповіді отримує вже 4 бали) (кількість відео може змінюватись, за бажанням вчителя) учні мають розгадати про який тип пестицидів ідеться у описі.
Третій тур скласти слово із набору букв, скласти уривок тексту із набору перемішаних речень. Оцінюється даний тур наступним чином перша частина кількість балів оцінюється у кількість відгаданих слів. Відгадуються слова почергово кожною командою (всього 10 слів максимум можна набрати від5-10 балів). Друга частина оцінюється в залежності того, як правильно буде складений текст із поданих речень (кількість речень 5-максимум можна набрати 5б)
Четвертий тур гра (морський бій) оцінюється лише та команда яка перша відгадала зашифроване слово (5 балів)
Зігравши морський бій ви найважливіший компонент людського життя (умови як у звичайній грі) учні по черзі називають відповідні коди. Якщо код співпадає із закодованою букву викладач відкриває її на дошці без запитання. Коли ж промах тоді учням задається запитання.
П’ятий туру –  бліц-фінального конкурсу для капітанів. Капітани по черзі доповідають за 6-тим запитанням проекту. Журі слідкує, щоб не було повторень. Оцінюється в 5балів
А
Б
В
Г
Д
Е

1
2
3
4
5
6
1
19
27
36
35
8
7
2
20
28
17
34
9
10
3
21
29
18
33
12
11
4
22
30
31
32
13
14
5
23
24
25
26
16
15
6


Немає коментарів:

Дописати коментар