Увага-увага!!!!
(_дата і час проведення заходу) в кабінеті біології (назва школи) проходитиме
інтелектуально-екологічна гра «Найпотаємніші схованки отрути» між учнями 10-11-х
класів. Буде
дуже цікаво і пізнавально! Прохання не спізнюватись
Мета
інтелектуально-екологічної гри: : розширити та поглибити знання учнів, про найпотаємніші схованки непридатних пестицидів;
обговорити проблему забруднення продуктів харчування хімічними речовинами,
ознайомити із запобіжними заходами потрапляння в організм людини; розвивати
креативне і критичне мислення, вміння аналізувати, робити висновки, формувати
вміння швидко і чітко формулювати свої думки, логічно викладати їх і обстоювати
свою точку зору, виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, формувати
екологічне мислення; розвивати вміння працювати в командах.
Правила
гри:
Створюється дві команди (по одній із 10-го і
11-го класів). Команди вибирають капітанів, придумують назву команди і девіз, а
також емблеми. Крім того кожна команда отримує тематику завдання над яким
самостійно працює і готує творчий проект за заздалегідь відомим планом.
Між турами грає музика.
План
проекту для 10-го класу:
1.
Характеристика пестицидів групи хлорорганічних
сполук
2.
Характеристика пестицидів групи гетероциклічних
сполук
3.
Застосування пестицидів в сільському
господарстві
4.
Проблеми, що пов’язані з використанням
пестицидів (грунт, вода)
5.
Токсичний вплив пестицидів на організм людини.
6.
План дій і пропозицій задля зменшення кількості
використання і накопичення пестецидів
План
проекту для 11-го класу:
1.
Характеристика пестицидів групи фосфорганічних
сполук
2.
Характеристика пестицидів групи карбонатних
сполук
3.
Застосування пестицидів у промислових межах
4.
Проблеми, що пов’язані з використанням
пестицидів (продукти харчування)
5.
Токсична дія пестицидів на продукти харчування
6.
План дій і пропозицій задля зменшення кількості
використання і накопичення пестецидів
Створюється
журі для підрахунку балів.
Правила
гри:
Команда, знаючи правильну відповідь, (натискає
кнопку, якщо є можливість), підіймає руку (журі слідкує яка з команд перша знає
відповідь). Час обдумування: 30 секунд. Відповідь оцінюється відповідно туру. За відсутності правильної
відповіді однієї команди відповідь може
дати друга команда. Відповідь оцінюється удвічі
більше. За результатами кожного туру оголошується команда - переможниця.
Представлення команд (назва
команди, девіз, назва капітанів)
Гра
складається із
розминки (запитання розминки беруться із короткої інформації у буклетах), та
п’яти турнірів. Запитання містяться у коробці (лото троні), сховані в конвертах
та перемішані, учасники команд по черзі підходять до коробки перемішують
конверти, дістають конверт із запитанням дають відповідь,
Завдяки розминці визначається яка команда буде
стартувати перша. У розминці 15 запитань відповідають команди по черзі.
Час обдумування: 30 секунд – 5 хвилин у різних
турах.
За результатами кожного туру журі оголошує
команду-переможницю.
Перший
тур
Учасники команд доповідають за планом проекту. Інформацію можна повідомляти у вигляді повідомлення, (презентації,
відео-фрагмента ітд.. за бажанням учасників команд). Перший тур охоплює
1-5 запитання проекту. Максимум
оцінюється у 10 балів (відповідно за повну відповідь кожен пункт плану
оцінюється по 2 бали)
Другий
тур відгадати
про який вид отрути ідеться із слів учнів молодших класів (записане відео) (2
записи, відео демонструється всім учасникам яка команда перша знає вид отрути
підіймає руку і може отримати 2б.; якщо відповідь не вірна відповідає друга
команда і в разі правильної відповіді отримує вже 4 бали) (кількість відео може змінюватись, за бажанням вчителя) учні мають
розгадати про який тип пестицидів ідеться у описі.
Третій
тур скласти
слово із набору букв, скласти уривок тексту із набору перемішаних речень.
Оцінюється даний тур наступним чином перша частина кількість балів оцінюється у
кількість відгаданих слів. Відгадуються слова почергово кожною командою (всього
10 слів максимум можна набрати від5-10 балів). Друга частина оцінюється в
залежності того, як правильно буде складений текст із поданих речень (кількість
речень 5-максимум можна набрати 5б)
Четвертий
тур гра
(морський бій) оцінюється лише та команда яка перша відгадала зашифроване слово
(5 балів)
Зігравши морський бій ви найважливіший компонент людського життя (умови як
у звичайній грі) учні по черзі називають відповідні коди. Якщо код співпадає із
закодованою букву викладач відкриває її на дошці без запитання. Коли ж промах
тоді учням задається запитання.
П’ятий
туру – бліц-фінального конкурсу для капітанів.
Капітани по черзі доповідають за 6-тим запитанням проекту. Журі слідкує, щоб не
було повторень. Оцінюється в 5балів
А
|
Б
|
В
|
Г
|
Д
|
Е
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
1
|
19
|
27
|
36
|
35
|
8
|
7
|
2
|
20
|
28
|
17
|
34
|
9
|
10
|
3
|
21
|
29
|
18
|
33
|
12
|
11
|
4
|
22
|
30
|
31
|
32
|
13
|
14
|
5
|
23
|
24
|
25
|
26
|
16
|
15
|
6
|
Немає коментарів:
Дописати коментар