неділя, 6 листопада 2016 р.

Проект «Опале листя: користь чи шкода»
Автор: вчитель біології Хлібороб Наталія
Виконавці: учні 5-их класів
Реалізація проекту: у межах 2-х уроків. На першому уроці проводяться перші 3 етапи з допомогою вчителя, над 4 та 5 етапом учні працюють самостійно в позаурочний час, при виникненні запитань які стосуються 4-5 етапу, учитель надає відповідно консультацію.
Мета:  розширити рівень знань, надати учням можливість проявляти ініціативність і самостійність; формувати практичні знання про різноманітність явищ, формувати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці, здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність;  формувати вміння та навички знаходити необхідну інформацію в довідкових виданнях з природничих наук, застосовувати природничо - наукову лексику в самостійних усних повідомленнях, готувати повідомлення відповідно до заданих критеріїв, виготовляти різноманітні презентаційні матеріали для супроводу виступу, сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи;  виховувати почуття відповідальності, впевненості у власних силах, взаємодопомогу, толерантність.
Основні завдання: навчити учнів знаходити необхідну інформацію в довідкових виданнях із природничих наук та використовувати цю інформацію на уроках з навчальною мстою.
Очікувані результати: учні повинні ознайомитися, узагальнити й поглибити знання про явища в природі, підготувати творчий звіт і презентацію про користь або шкоду опалого листя в природі.
Дослідження: робота з літе­ратурою, збір інформації, робота з підготовленими учнівськими проектами.
Обладнання: підручники, зошити, дошка з написаними матеріалами для уроку, оформленні відповідно до зразку повідомлення, додатки
Робота над проектом
Робота над проектом
І.       Етап підготовка:
·                       розділити учнів класу на групи з вивчення теми проекту про опале листя;
·                                вибір теми і мети проекту, відповідно до завдань кожної групи;
·                                надати учням можливість проявити ініціативність і самостійність;
ІІ. Етап планування:
·              визначення джерел інформації;
·              визначення способу збору та аналізу інформації;
·              формування уявлень про бажані результати від виконання проектів;
·              розподіл завдань між членами групи
·              складання плану роботи груп
ІІІ. Етап дослідження:
·              самостійна робота учнів,
Кожна група учнів готує інформацію з наступних питань:
·              причини опадання листя
·              користь опалого листя
·              шкода опалого листя
·              користь і шкода процесу спалювання та гниття опалого листя
ІV.Результати дослідження
Команди мали відповісти на запитання, які  перед ними були поставлені на початку дослідження, та виконати відповідні завдання. Для цього   мали використати найрізноманітніші джерела інформації. Крім того отримані інформацію учні мали проаналізувати і формулювати висновки.
V. Оформлення проекту
Учні оформлюють звіт (оформлення відбувається за власним бажанням), і готуються до захисту
VІ. Захист проекту
Кожна група проекту роз приділяють між собою обов’язки, і відповідно представляють свої напрацювання та захищають їх. Захист відбувається поступово, за раніш оголошеним планом роботи. Одна з груп захищає, інші готують запитання до відповідачів. Вчитель контролює правильність та доцільність інформації що оголошують доповідачі.
·              причини опадання листя
·              користь опалого листя
·              шкода опалого листя
·              користь і шкода процесу спалювання та гниття опалого листя
VІІ. Оцінка проектів
Оцінка проекту відбувається в залежності від якості поданої інформації, її оформлення, захисту, кількості запитань на які дали відповіді доповідачі, та цікавості подачі.
Оцінки проект оголошуються на уроці.
Вчитель оголошує загальні висновки по проведену роботу, виконання поставленої мети та завдань. Узагальнює і систематизує отримані результати роботи.
Узагальнює і систематизує отримані результати роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар